Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)

Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)
Nemuritoare printre Nemuritori... Desavarsita printre Desavarsiti... Geniala printre Genii... Tacere din Liniste... Aduna duh de pace in sufetul tau si mii de insi se vor mantui in jurul tau ( Sf. Serafim de Sarov )

marți, 31 decembrie 2013

MULTUMESC !... pentru că nu mi-ai făcut viața mai bună! și pentru că m-ai învățat că nu pot face viața nimănui mai bună și cum să mi-o fac singură pe a mea astfel încât să Realizez că am ÎN FIECARE CLIPĂ cea mai buna viață ! TE IUBESC !

Titlul aparține unei domnițe minunate cu care am lucrat la un moment dat și care a înțeles că eu nu fac viața nimănui mai bună, mai sănătoasă, mai frumoasă... ci doar pot să vă învăț cum am ajuns să mă vindec de cancere, de boli, cum am ajuns să Realizez cum spune ea că am avut, AM și voi avea cea mai perfectă Viață... 

Din fiecare boală, de la fiecare om, ființă și situație de viață, pe care uneori le-am numit cu mintea bine educată de societate să evalueze experiențele în bune sau rele, am învățat CĂ NIMIC NU E PERMANENT !, că nici măcar durerile cumplite dintr-un cancer terminal (după criteriile medicale) nu durează veșnic și că am avut momente aparent foarte puține de ușurare dar pentru care am învățat să fiu recunoscătoare, în care am avut vreme să înțeleg că ele nu sunt în viața mea pe gol atâta timp cât cred că există Dumnezeu, care în Măreția Lui, ca un Părinte Infinit mai Bun decât mine nu vrea moartea păcătosului ci întoarcerea lui...

Și dacă Dumnezeu există nimic pe lumea asta nu e fără rost și fără știrea lui, fiindcă încă nu aveam maturitatea emoțională suficient de mare ca să nu mai fiu alăptată și nu m-am desprins încă din brațele lui, așa cum nici eu nu las de izbeliște unul din copii imatur să se descurce singur, până nu am certitudinea că are destulă înțelepciune de viață și maturitate și se poate descurca în viață...

Evident că în acele momente în care eram complet identificată cu rolurile de victimă a unei boli, chiar dacă ceva din mine știa din experiența de viață alături de IJ Francis Maitreya, din urgențe - unde am înțeles că viața și moartea nu sunt de la noi, învățând de peste tot și lucrând ca medic am înțeles că acei oameni care și-au asumat responsabilitatea deplină pentru bolile lor și au rezolvat cauza și nu efectul s-au vindecat !

Am învățat din Viață să-mi ascult experiențele să le înțeleg rostul, să îmi validez sentimentele și emoțiile care mă tranzitează (că se plimbă niște planete pe harta natală :), că așa e ACUM ȘI AICI), ACEASTA ESTE REALITATEA ACESTUI MOMENT... și am înțeles că oricât de frumoasă sau de urâtă este o experiență sau o stare ESTE IMPERMANENTĂ, ESTE TRECĂTOARE !

Ce ușurare pentru Sufletul care s-a Trezit și totuși ce blestem pentru mintea umană imatură care are Nevoie, ca orice nevoiaș, de Siguranță și pe care o așează în afara sa, în ceilalți, în obiecte: Dacă iubitul, soțul, copilul, jobul meu e cu mine și în viața mea și mâine atunci pot fi fericită, altfel viața nu are rost ! ar zice mintea în patetismul și ignoranța ei... 

E o ușurare că nu te plictisești niciodată, că observi ce vine spre tine și ai posibilitatea să și înțelegi rostul fiecărei experiențe și nu cu mintea ci cu Sufletul și așa cum zicea Iisus : ”Cere și ți se va da ! Cere de a Tatăl meu ca și cum deja ai fi primit” ! și vorba românului: ”bucuroși le-om duce toate /de e pace de-i război” ! 

Bucuria în a primi totul vine din a ABANDONA total iluzia că noi controlăm ceva, că noi facem și din adoptarea înțelegerii că PRIN NOI SE FAC TOATE ! că tot ce vine spre noi clipă de clipă ESTE CEL MAI MINUNAT DAR AL LUI DUMNEZEU PENTRU COPIII SĂI ! 

Ce ușurare este să ști că EȘTI DEJA DESĂVÂRȘIT, așa cum spune Ap. Matei: Fiți dar voi desăvârșiți precum și Tatăl Vostru care Este în Ceruri, desăvârșit Este! Că nu e nevoie să fi vegetarian să te desăvârșești sau să ajungi la Sinele Tău Divin, fiindcă dacă ar fi așa vacile și boii ar trebui să fie Ființe Eliberate, dar nu sunt decât în acord cu Legile Naturii, adesea mai în acord decât oamenii... Și nu e nevoie de fachirisme și acrobații fizice sau practici de meditație acerbe ca să fi Eliberat dacă mintea le face și nu Conștiința ! CINE E CEL CE FACE ACESTEA? CINE E VEGETARIAN? 

Am văzut carnivori cum ar zice unii, care beau, fumează și care s-au vindecat de cancere înțelegând câteva principii simple ale funcționării vieții pe Pământ, în timp ce preoți care au har în timpul liturghiei devin oameni după și uită că boala lor e DAT DIVIN, E DAR DEPLIN DE DESĂVÂRȘIRE ȘI MATURIZARE! În timp ce acela care mânca carne a înțeles de unde i se trage, și-a validat emoțiile, sentimentele și nevoile specifice vârstei emoționale și nu celei fizice* și să vindecat de cancer, un cancer mult mai agresiv decât a acelui preot care nu vroia să înțeleagă cu adevărat de ce a făcut el cancer, el care a ajutat lumea să creadă că se vindecă și se vindeca...

Preotul spunea într-una nu înțeleg de ce, de ce eu, de ce mie? 
Eu spuneam Cere și ți se va da ! răspuns și sănătate, dar cere ca și cum deja le ai !
Dar sunt Bolnav !
Da ești bolnav dar nu de corp ci de mintea care nu pricepe și nu poate accepta și cuprinde că în înțelepciunea lui Dumnezeu nu vroia să te omoare ci să te Maturizeze, să înțelegi că acei oameni vindecați în parohia ta nu sunt sănătoși că ai făcut tu ceva pentru ei, clar ca nici pentru tine nu poți face... ! ci pentru că ei au CREZUT CĂ SE VOR VINDECA, CĂ DUMNEZEU ÎI VINDECĂ ! însă tu nu credeai că are voie ȚIE, cel atât de special prin cei din jurul tău să ți se întâmple ceva, un cancer, ca și cum asta este o pedeapsă... asta îmi arată ce credeai despre enoriașii tăi cu cancere, că ei erau pedepsiți de Dumnezeu pentru viețile lor greșite !

Eu știu că Dumnezeu e Adevăr, Viață, Iubire și nu pedeapsă, e Libertatea de a crede ce vrei tu și de a îți asuma că în acord cu ce crezi tu , Dumnezeu îți dă...

Cu greu dom preot a reușit să se smerească, să priceapă că boala a fost un dar divin, că el niciodată nu a îmbunătățit cu ceva viața cuiva ci fiecare a făcut asta cu Voia Lui, și că el doar le-a dat Cheile Împărăției !

Astă poveste nu înseamnă că bețivii și carnivorii sunt preferați de Dumnezeu față de preoți, ci e vorba de atitudine, de respectarea legilor, bețivul știa că trăise inconștient și a devenit responsabil și PREZENT în tot ce trăiește și a învățat repede și acum știe că nimic nu vine fără voia Lui și că vine exact la locul și momentul cel mai potrivit din viața sa...

Dumnezeu nu are Fii preferați ci Fii care îl preferă ! FIINȚE Care aleg să trăiască în Adevărul fiecare clipe și să nu evalueze nimic ca fiind bun sau rău, ci să accepte, să observe, să iubească ce vine și să crească în conștientizarea realității!

și pentru cele aparent bune și pentru cele aparent rele ACUM spune : Doamne Mulțumesc și Slavă Ție cu toată sinceritatea sa ! uneori zice nu pricep ÎNCĂ DE CE dar nu mai contează ȘTIU CĂ ORICE ADUCE CLIPA E CEL MAI PERFECT DAR DIVIN, CHIAR MOARTEA LA MOMENTUL EI VA FI CEL MAI DESĂVÂRȘIT DAR ȘI O ÎNCUNUNARE A VIEȚII TRĂITE CONȘTIENT...

Deși acești oameni fac în continuare aceleași lucruri pe care le făceau înainte, bețivul nostru drag mie, a conștientizat că fuma de peste 45 de ani și a zis: ”am fumat destul, hai să mai dăm banii și pe altceva că experiența asta am testat-o din plin... ” 

A ajuns omul să spună ”mai beau dar doar atâta cât să mă simt bine cu mine și ceilalți, să știu ce vorbesc, și nu mai ajung să le spun celorlalți la beție ce gândesc despre ei, că le zic și în amiaza mare pe trezie, dar după ce ma uit la ei ca la oameni liberi să facă ce vor, și atunci nici nu mai prea am ce le zice că ei sunt bine așa cum sunt”...

Preotul când s-a prins cum stau lucrurile a devenit o sursă de înțelepciune, că omul sfințește locul, a învățat să nu îi mai judece, să nu îi mai evalueze pe enoriași ce ce nu ar vrea el să fie evaluat, că e primul beneficiar al evaluărilor, care adesea nu erau cele mai benefice pentru el... le arată din experiența lui și altora care acum îl apreciază pentru blândețea sa, pentru PREZENȚA SA DIVINĂ, ca e acum cu adevărat OMUL LUI DUMNEZEU, adică PREOT CU HAR !

E atât de minunat și eliberator să ști că:
  • NU POT FACE VIAȚA NIMĂNUI MAI BUNĂ (pot arăta calea, pot învăța pe cineva dar nu pot trăi în locul nimănui, cum nu pot mânca pentru nimeni și fiecare e nevoie să mănânce experiențele ca să crească mare, să se maturizeze)
  • VIAȚA E UN DAR DIVIN
  • TOTU-I TRECĂTOR, toate trec și asta este minunat, că Natura nu stagnează, ci se transformă !
  • EU MĂ VALIDEZ PE MINE AȘA CUM SUNT (cu emoțiile, experiențele, nevoile pe care dacă le conștientizez, le ascult, le accept, le las să treacă prin mine și să plece) CA SĂ POT SĂ MĂ MATURIZEZ și să las loc de alte și alte DARURI DIVINE, alte și alte experiențe, persoane...
Când trăiești așa ești LIBER, de orice frică, de orice compromis, de oricine și orice și totuși VIU... ești atunci un MIC-MARE SOARE care BINECUVÂNTEAZĂ CU RAZELE SALE LA FEL PE TOȚI ! cu privirile, cu gesturile, cu cuvintele, cu gândurile... ÎI VEDEM TRECÂND PRINTRE NOI ȘI NU PAR CU NIMIC MAI DEOSEBIȚI FIINDCĂ SUNT UNA CU NOI, SUNT OGLINZI PE CARE LE ATRAGEM ATUNCI CÂND SUNTEM PREGĂTIȚI SĂ VEDEM LUMINA SOARELUI !

IISUS îi spune lui Pilat din Pont: NIMENI NU POATE SĂ ÎȚI ARATE ADEVĂRUL DACĂ NU VREI SĂ ÎL VEZI... iar oamenilor le spunea OCHI AVEȚI ȘI NU VEDEȚI, URECHI AVEȚI ȘI NU AUZIȚI!

MULȚUMESC TUTUROR FIINȚELOR CARE TRĂIESC, AU TRĂIT ȘI VOR TRĂI PE ACEST PĂMÂNT ȘI ÎN TOATE LUMILE ȘI CERURILE! VĂ IUBESC !










2 comentarii:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.